Snacka om produktivitet
Nu ska jag dela med mig utav min dag i skolan.
8.30 Skolan börjar med Idrott (teori). Eget arbete i datorsalen. Jag var sen. Lunkar in 8.55. Tiden jag var där väljer jag att spendera utanför datorsalen med "eget arbete".
10.05 Svenska. Spenderas i labbet med att filma/flumma med Mona (inte mig själv). Vi får en mindre skara människor som tittar på och förstör genom att utföra ljud så materialet går inte att använda. Så vi leker "gissa vilken person jag tänker på" istället.
11.20 Lunch följt utav ca en timmas håltimma. Spenderas genom att äta, spela twister, leka kurragömma i skolan och köpa ätbar mat från konsum.
13.20 Biologi. Film, som läraren visade för 3:e gången, tiden spenderades med att sova.
14.45 Företagsekonomi som varade i 2 min och 34 sekunder. "Eget arbete". Jag valde att gå hem.
Produktivt eller vad?!
8.30 Skolan börjar med Idrott (teori). Eget arbete i datorsalen. Jag var sen. Lunkar in 8.55. Tiden jag var där väljer jag att spendera utanför datorsalen med "eget arbete".
10.05 Svenska. Spenderas i labbet med att filma/flumma med Mona (inte mig själv). Vi får en mindre skara människor som tittar på och förstör genom att utföra ljud så materialet går inte att använda. Så vi leker "gissa vilken person jag tänker på" istället.
11.20 Lunch följt utav ca en timmas håltimma. Spenderas genom att äta, spela twister, leka kurragömma i skolan och köpa ätbar mat från konsum.
13.20 Biologi. Film, som läraren visade för 3:e gången, tiden spenderades med att sova.
14.45 Företagsekonomi som varade i 2 min och 34 sekunder. "Eget arbete". Jag valde att gå hem.
Produktivt eller vad?!
Kommentarer
Trackback